Nejčastější dotazy

Dovolili jsme si pro Tebe sepsat ty nejčastější dotazy od našich zákazníků. Věříme, že zde najdeš odpovědi na své otázky. Pokud máš jakýkoliv jiný dotaz, neváhej nás kontaktovat.

Objednávky

Jak mohu zadat objednávku?

Pomocí tlačítka „Přidat do košíku“ vložíš do nákupního košíku Tebou požadovaný produkt. V sekci „Můj košík“ který se na stránce LANIGA nachází vpravo nahoře můžeš dále spravovat svůj nákup. Zvolíš si dopravu, platbu, doplníš osobní údaje a zkontroluješ produkty ve třech krocích. Stačí zaplatit (pokud sis zvolil/a tuto preferovanou platební metodu) a očekávat od nás e-mail s potvrzením objednávky. 

Jak dlouho trvá dodání objednávky?

Dodací lhůty jsou u produktů různé. Trička a některé mikiny zpravidla držíme skladem přímo u nás, takže jsme schopni tyto produkty expedovat poměrně rychle. U každého produktu je udávána jeho lhůta. U většiny produktů je uváděno "Odesíláme do 3dnů", to znamená, že bychom měli mít tvou objednávku natištěnou, vyrobenou a připravenou k expedici do tří dnů od jejího přijetí. U jiných produktů zase uvádíme lhůtu 5 nebo i 14 dnů. U produktů s delší dobou dodání je lhůta spíše orientační. Objednávka u Tebe může být daleko dříve. Pokud by ale doba dodání byla delší než uvádíme u produktu, pak Tě budeme informovat e-mailem. 

Můžu objednávku stornovat?

Pokud si objednávku rozmyslíš, dej nám vědět co nejdříve na e-mail info@lanigaart.cz nebo nám zavolej na tel. +420 739 055 286.

Omylem jsem v objednávce uvedla špatné informace. Můžu to ještě změnit?

Pokud jsi v objednávce udělal/a chybu (špatné telefonní číslo, adresa, jméno nebo nesprávná velikost trička či motivu) opět nám dej vědět co nejdříve! Objednávky ihned zpracováváme a proto je nejlepší ihned informovat o změně.

Nestihl/a jsem si objednávku vyzvednout. Můžete mi jí zaslat znovu?

Ano, vrácenou objednávku Ti můžeme zaslat znovu, pokud si budeš přát a sdělíš nám tuto informaci e-mailem nebo telefonicky. Opětovné zaslání nicméně musíš zaplatit na vlastní náklady. 

Výběr velikosti

Jak mám vybrat správnou velikost?

U výběru velikostí doporučujeme vždy prostudovat tabulku velikostí, kterou uvádíme u každého produktu. Nabízíme různé střihy a tipy textilu, proto doporučujeme neobjednávat vždy podle velikostního označení (S,M,L..), ale opravdu se kouknout na rozměry produktů. Rozměrovou tabulku najdeš vždy pod popiskem produktu. Stačí jen sjet níže a tabulka se Ti ukáže. :) Nezapomeň, že naši dodavatelé udávají 5% toleranci v rozměrech, takže drobné odchylky jsou možné. Pokud se budeš rozhodovat mezi dvěmi velikostmi, doporučujeme zvolit spíše tu větší. Pro správné určení míry textilních produktů Ti může být nápomocný tento článek.

Jak mám správně změřit tričko nebo mikinu?

Nejdůležitější je změřit šířku přes prsa. Šířka produktu se měří od podpaží k podpaží. Polož si své oblíbené tričko, které Ti dobře sedí na rovnou podložku, hezky tričko vyrovnej a změř jej v místě podpaží. Tento rozměr si zapiš. Délka trička se měří od týlu (nejvyšší bod na tričku) až po spodní lem. Jak správně změřit tričko Ti pomůže tento článek

Přišlo mi tričko, které rozměrově neodpovídá napsané velikosti. Co s tím?

Mohlo se stát, že došlo k našití nebo natisknutí špatného velikostního štítku na tričko. Tuto skutečnost bohužel neovlivníme. Neděje se to často, ale kdyby Ti přece jen dorazilo tričko odpovídající jiné velikosti, než sis objednal/a, tak se nám ozvi. Tričko Ti vyměníme.

Objednal/a jsem si dvě trička. Obě ve stejné velikosti, ale rozměrově jsou jiné. Proč to tak je?

Zkontroluj si, jaké produkty sis od nás objednal/a. Jestli se jedná o stejný produkt poznáš podle názvu. Každý textil má svůj název a až poté následuje název produktu/motivu. Takže pokud má jedno tričko název "Tričko dámské Premium - název motivu" a druhé "Tričko dámské Shoulder Tee - název motivu", tak máš v objednávce 2 rozdílné typy triček. Trička mohou mít rozdílnou gramáž, střih a rozměry. U každého produktu je vždy rozsáhlý popisek v kterém se dočteš více informací o každém produktu, takže tak můžeš jednoduše zjistit jaký produkt vlastně objednáváš.

Pokud sis však objednal/a 2 stejné trička, kdy se jedná o stejný typ trička a stejnou velikost, ale přesto jsou rozměry značně rozdílné, pak neváhej a kontaktuj nás. Mohlo dojít k chybě u dodavatele (např. špatně našitý velikostní štítek) a rádi tyto chyby s Tebou vyřešíme.
Každý z našich dodavatelů uvádí 5% toleranci v rozměrech textilu. Než přistoupíš k reklamaci, zkontroluj si prosím zda se náhodou nejedná o tuto odchylku.

Vybral/a jsem si největší dětské tričko, ale je malé. Chci stejný potisk, ale potřebuju větší tričko. Co teď?

Pokud je i největší dětská velikost malá, není problém vyměnit tričko za již dospělé dámské nebo pánské. Dětské trička jsou levnější než ty dospělé. Pokud budeš chtít vyměnit dětské tričko za stejné, ale v dospělé velikosti, pak je bohužel nutné počítat s doplatkem. 

Líbí se mi potisk na tričku, ale nesedí mi střih. Lze obrázek natisknout na tričko jiného střihu?

Ano. Pokud Ti nebude sedět střih trička, které sis objednal/a, rádi Ti obrázek natiskneme na jiné tričko. Nicméně pokud budeš chtít změnit typ textilu, tak se toto již považuje za zakázkovou výrobu a v tomto případě pak už nebude možné tričko vyměnit v případě nesedící velikosti. Dobře si tedy vždy vše změř. :)

Reklamace a výměna zboží

Co když mi produkt nebude sedět? Můžu ho vyměnit?

Ano. V případě, že špatně odhadneš svou velikost, pak lze produkt do 14dnů vyměnit nebo vrátit bez udání důvodu. Nicméně v případě, že si objednáš produkt, který si necháš upravit na míru (např. jméno pejska nebo jiná úprava), pak se na tento produkt již nevztahuje možnost výměny kvůli nesedící velikosti.

Jak mám provést výměnu nebo vrácení zboží?

Výměnu prosím proveď přes náš online reklamační formulář, který nalezneš zde. Poté zadáš číslo své objednávky a systém už Tě celým procesem výměny nebo vrácením provede. Na konci si pak vybereš jednu ze smluvních nabízených doprav nebo si zvolíš vlastní dopravu a balíček k nám doručíš dopravcem, který Ti nejvíc vyhovuje. 

Zde si můžeš přečíst rozsáhlejší popis jak provést výměnu či vrácení zboží:

Reklamace a výměna zboží

Celý proces začíná přes naši stránku Reklamace a výměna, kterou nalezneš ZDE. Po přesměrování na stránku máš na výběr, jestli chceš zboží vyměnit nebo reklamovat. V případě, že Ti nesedí velikost nebo Ti dorazil jiný produkt, využij formulář s názvem Reklamace a výměna. Po vyplnění čísla objednávky a emailu, který si zadala u objednávky stačí označit produkty, které si přeješ vyměnit a uvést do poznámky požadovanou velikost. Posledním krokem je zaslat nežádoucí produkt zpět domů – k nám do LANIGA obchodu v Ostravě. 

Vrácení zboží

Opět se vyřizuje přes stránku v sekci Reklamace a výměna, kterou nalezneš níže. Klikni na zboží, které chceš vrátit, zabal ho a odešli. U vrácení zboží nezapomeň vyplnit bankovní účet! Opět Ti přijde e-mail s informací, že jsme reklamaci schválili a zasíláme Ti peníze. Doba k vyřízení reklamace je 30 dnů.

Jak odeslat zboží?

Osobně zboží zanést na pobočku Lanigy

Udělej si výlet a zboží přines k nám na pobočku v Ostravě

PPL Parcel Shop

Po zaplacení poštovného přes náš formulář dostaneš štítek, který nalepíš na balíček a zaneseš na pobočku PPL Parcel Shop

GLS Svoz z domu

Zaplatíš poštovné přes náš formulář. Dále jen čekáš na GLS, až si vyzvedne balíček u Tebe doma. Žádný štítek nelepíš. GLS si doveze štítek s sebou.

Doprava vlastní cestou

Zabalíš zboží, dáš do balíku. Odešleš ho zpátky jak jen chceš – Českou poštou, DPD nebo třeba Zásilkovnou. Přidej číslo objednávky, dobře napiš adresu a pošli to na naši provozovnu: LANIGA s.r.o. Kravařská 571/2 Ostrava - Mariánské Hory 709 00 Czech Republic

Podmínky výměny/reklamace

Veškeré zboží určené k výměně nebo vrácení musí být v původním stavu, tedy nepoužité, nenošené, neprané a bez jakýchkoliv známek poškození. Dále je klíčové, aby zboží nemělo žádné nepříjemné pachy, jako je zápach cigaretového kouře, potu, nebo pach po ohni. Pokud nebudou dodrženy tyto podmínky, nenabízíme možnost výměny nebo vrácení a reklamace budou zamítnuty, aniž by byla poskytnuta náhrada za případnou škodu. Tímto zajišťujeme, že naše zboží splňuje očekávání zákazníků a zachovává si svou kvalitu. Zašpiněné nebo poničené kousky již nemůžeme dál prodávat. 

 

Je výměna zboží přes Vánoce prodloužená?

Ano. Při nákupu Vánočních dárků lze zboží vyměnit až do konce ledna. Nakupovat Vánoční dárky můžete již od 1.listopadu a zboží Ti bez problémů do konce ledna vyměníme. Je ovšem nutné aby bylo zboží nenošené, nepoškozené a s originální visačkou. 

Kdy mi vrátíte za zboží peníze?

Při vrácení zboží vracíme peníze nejpozději do 30dnů od přijetí Tvého balíčku. Snažíme se vracet peníze pokud možno dříve, ale někdy je více práce než člověk zvládá, proto buď raději připraven i na lhůtu 30dnů.

Jak se o naše produkty starat?

Vydrží potisk na tričku? Nesepere se po vyprání?

Neboj, nesepere. Naše tiskové technologie neustále zkoušíme a testujeme sami na sobě. Máme tedy ověřeno, že potisk opravdu skvěle drží a vydrží opravdu velmi mnoho pracích cyklů. Nicméně je nutné mít na paměti, že je nutné k potištěnému zboží přistupovat šetrně. Per trička i mikiny VŽDY naruby, gelovými pracími prostředky a maximálně na 40. Nepoužívej bělidla ani agresivní chemie. Trička žehli vždy z rubové strany. Pokud se k tričku budeš chovat hezky, vydrží ti krásné klidně i pár let. Mysli však na to, že vše je o péči. Tričko Ti to pak vrátí svou výdrží. :)
Pozor! Nepoužívej sušičku! V sušičce se trička sráží a máme ověřeno, že sušička výrazně snižuje životnost jak potisku tak i samotného textilu.

Můžu vaše trička sušit v sušičce?

Bohužel Tě nepotěšíme, ale ne. Naše trička ani mikiny v sušičce raději nesuš. Sušička textilu ani potisku nedělá moc dobře a mohlo by se stát, že se potisk poškodí. Tričko sušené v sušičce už Ti nevezmeme ani k reklamaci v případě, že by se s textilem stalo něco, co lze reklamací řešit (např. rozjetý šev, dírka atd.)

Uvádíte, že trička vydrží, ale potisk se i přesto sepral. Co mám dělat?

Po prvních pár vypráních může potisk lehoulince vyblednout, což by nemělo být skoro ani okem patrné. Je to proto, že se z trička vypere speciální nástřik, který drží barvu s tričkem pohromadě. Pokud se Ti potisk ale opravdu výrazně sepral do 3 vyprání a striktně si dodržoval/a instrukce údržby (prát naruby, na 40 stupňů, nesušit v sušičce), pak došlo s největší pravděpodobností k chybě u nás a k chybnému postupu při výrobě. Bílá trička se tisknou jinak než černá a barevná. Každý potisk musí přijít do kontaktu s vysokou teplotou a fixovat se po určitý čas a u každého textilu je to malinko jiné. Vzhledem k tomu, že se jedná o lidskou práci, tak chyba nikdy není vyloučena a i přes dobrou optimalizaci výroby se může chyba občas projevit. Pokud se Ti tedy stane, že se potisk sepírá i přes dodržení všech údržbových pokynů, pak je to důvod k reklamaci. Nicméně se nejedná o nekvalitní barvy, ale pouze o špatný výrobní postup což lze jednoduše vyřešit. Ihned nás o takovém problém informuj a vše spolu vyřešíme. Dojde-li opravdu k našemu pochybení, pak Ti bude proplaceno i poštovné, které budeš muset uhradit, abys k nám tričko doručil/a. Za kvalitou našich produktů a za výdrží potisků si opravdu stojíme, proto neváhej a o problémech nás informuj. Děje se to výjimečně a řešení je velmi jednoduché. :o)

V případě problémů s potiskem neváhej a ozvi se nám okamžitě. Pokud se ozveš 2 roky od objednávky, pak už bohužel žádnou reklamaci nevyřešíme.

Jak se starat o další produkty jako jsou batohy, tašky, peněženky, kšiltovky a jiné doplňky?

O všechny tyto produkty je třeba pečovat s láskou, a proto prosím žádné z těchto produktů neper v pračce. Mohlo by dojít k poškození daného produktu nebo ostatního oblečení.

Tašky, vaky na záda, batohy a ledvinky můžeš prát šetrně ručně. Dbej na to, ať z produktu vždy dobře vymyješ prací prostředek. Nepoužívej bělidla ani chemické čističe.

Peněženky nedoporučujeme prát! A to ani v pračce nebo ručně. Případné nečistoty z peněženky odstraň navlhčeným hadříkem.

Kšiltovky rovněž doporučujeme čistit pouze navlhčeným hadříkem.

Žádný z našich produktů nesmíš sušit sušičce. Produkty, které nespadají do kategorie oblečení (tašky, vaky, peněženky, batohy, ledvinky, kšiltovky atd.) NESMÍŠ ŽEHLIT!

Pokud nedodržíš tyto pokyny údržby, riskuješ trvalé znehodnocení produktu a v případě reklamace hrozí její zamítnutí.

Tisk na zakázku

Tisknete i na zakázku? Od kolika kusů mi natisknete vlastní potisk?

Ano. Tiskneme i na zakázku a to jak od 1 kusu tak i pro velké skupiny a firmy. Pro zakázkovou výrobu máme vyhrazenou tuto stránku

Jak mám postupovat, když si chci nechat natisknout vlastní produkt?

Objednávku na zakázku můžeš zadat osobně v naší prodejně, přes telefon a email info@lanigaart.cz. nebo přes tuto stránku. Kde si vybereš zda chceš Potisk pro firmy a skupiny nebo Potisk pro jednotlivce. Další komunikace a lazení detailů pak probíhá skrze e-mail nebo přes telefon.
Pro více informací můžeš navštívit i naši stránku TISKNEME NA MÍRU.CZ, kterou jsme vytvořili speciálně pro zakázkovou výrobu.

Jaké formáty souborů k potisku akceptujete?

Ideální je formát PNG bez pozadí, dále také JPG, PDF, SVG, AI nebo PSD. Příliš velké soubory nám můžeš zaslat přes stránku uschovna.cz.

Kolik stojí tričko na zakázku?

Pokud máš zájem pouze o pár kusů (do 5ti ks triček), pak si můžeš zvolit produkt zde a cenu uvidíš rovnou. Pokud chceš ale větší množství (více než 5ks), pak nám zašli nezávaznou poptávku přes poptávkový formulář zde a my se Ti v co nejkratším termínu ozveme s cenovou nabídkou. U většího množství triček se cena určuje individuálně a cena bývá výrazně levnější kvůli optimalizaci výroby pro výrobu většího množství. Další faktor, který ovlivňuje cenu je i druh nosiče(tričko, mikina, hrníček...), který si zákazník vybere. Na trhu je velké množství produktů z kterých lze vybírat a to od levných a obyčejných, přes střední kvalitu až po produkty v drahé a v prémiové kvalitě. Proto u větších zakázek nelze tak jednoduše určit cenu.

Nabízíte také grafické návrhy?

Ano! Pokud vlastní obrázek nemáš nebo chceš úpravy zaslaných obrázků, rozhodně nám napiš na email info@lanigaart.cz.

Na jaké produkty si můžu natisknout svůj motiv? 

Z našich online katalogů, které najdeš zde, si můžeš vybrat z velkého množství produktů. Ať už Tě zajímají trička, mikiny, tepláky nebo kšiltovky, věříme, že z našich katalogů si určitě vybereš. 

Jak dlouho trvá potisk na zakázku?

Standartní doba činí 5 pracovních dnů od zaplacení a potvrzení objednávky, to znamená od doby, kdy nám schválíš náhled a objednávku uhradíš. Nicméně vše závisí na rychlosti komunikace, dodavateli textilu a počtu produktů. 

Zašlete mi před tiskem náhled jak bude moje zakázka vypadat?

Ano, toto je standartní postup u potisku na zakázku. Netiskneme dříve než od Tebe budeme mít schválený náhled. 
Náhled nezasíláme pouze v případě, že si zvolíš tričko z kategorie Potisk pro jednotlivce a u produktu zaškrtneš "Nechci grafickou úpravu. V takovém případě natiskneme obrázek tak, jak si nám jej poslal.

Nabízíte mnoho tiskových technologií a já se v tom nevyznám. Umíte mi poradit?

Ano, přesně od toho jsme tady. Né vše je vhodné tisknout stejnou technologií a né vše lze tisknout stejnou technologií. Abychom mohli určit tu nejvhodnější technologii pro Tvou zakázku, tak budeme potřebovat vědět co nejvíce podrobností. Nejdůležitější je účel používání. Budou to volnočasová trička? Jednorázová záležitost na fesťák? Firemní trička do těžkého průmyslu nebo trička pro Tvůj e-shop? Budou se trička prát při vysokých teplotách? Bude se tisknout na jiný než bavlněný materiál (např. softshel, funkční materiály, polyester atd).

Mohli bychom od Tebe zakázku přijmout a potisknout ji jen tak hala bala, ale to my nechceme. Chceme znát účel, tvou představu a odvést tu nejlepší možnou práci.

Můžu si donést i vlastní textil nebo musím odebrat textil od vás?

Ano, ovšem musíš počítat s rizikem. Námi nabízený textil již máme prověřený a víme, co na něj můžeme natisknout a jak s ním zacházet. U neznámého textilu můžou (ale samozřejmě nemusí) vzniknout komplikace a je proto lepší počítat i s tímto scénářem. Každopádně jsme si už poradili s různými materiály a nové materiály jsou pro nás mnohdy zajímavou výzvou. 
Je třeba také brát na vědomí, že pokud si doneseš vlastní textil, tak ztrácíš možnost reklamace v případě, že by se Ti potisk sepral nebo nějak poškodil. Také neneseme zodpovědnost za to, že potisk vyjde podle Tvých představ. U vlastního textilu doporučujeme vždy donést vzorek na odzkoušení a případně vyladění barev. :)

Pokud bys chtěl textil od nás, neváhej a mrkni na tuto stránku. Níže najdeš odkazy na všechny naše katalogy.

Odebíráte certifikovaný a kvalitní textil?

Pro náš e-shop se snažíme vybírat převážně certifikovaný a kvalitní textil. Snažíme se odebírat produkty od firem, které dbají na kvalitu podmínek pro své zaměstnance, zajímají se o dopad na životní prostředí a vyrábějí ze zcela nezávadných materiálů. Také se snažíme zařazovat do našeho sortimentu recyklovatelné materiály. Snažíme minimalizovat dopad na životní prostředí a snažíme se nevyhazovat, ale zužitkovat i produkty, které se zrovna nepovedly. Tyto produkty pak lze najít v kategorii VÝPRODEJ s označením 2. jakost.

Dodavatelé, od kterých odebíráme textil používají mnoho různých certifikátů. U našich textilních výrobků můžeš certifikáty vidět v každém popisu daného produktu. Patří mezi ně certifikáty jako GOTS, WRAP, Oeko-Tex, Textile Exchange, PETA - Approved – Vegan, FAIR WEAR, AMFORI, OCS a BSCI. Bližší informace najdeš v našem článku zde.

Jaké tiskové technologie používáte?

Přímý digitální tisk DTG - Tato technologie se dokonale hodí pro plnobarevné potisky a tisk již od 1 kusu. Jedním z hlavních benefitů přímého digitálního potisku textilu je flexibilita ve výrobě. Díky absenci potřeby vytvářet a udržovat tiskové šablony je možné snadno měnit designy a vytvářet individuálně přizpůsobené produkty pro zákazníky. Tato technologie je ideální pro potisk triček, tílek nebo mikin. Potisk je měkký na omak, prodyšný a barvy skvěle drží i po mnoha praních. Ideální pro potisk plnobarevných obrázků nebo fotografií. U této technologie se krásně projeví každý detail na tisknutém obrázku, proto čím kvalitnější obrázek, tím dokonalejší a krásnější tisk.

Digitální transferový tisk DTF - Jedná se o technologii, která je velmi podobná jako přímý digitální potisk s rozdílem, že se potisk nejprve tiskne na transferovou fólii a až následně je přenesen na textil. Tato technologie má velice výrazné barvy a možnosti tisku jsou daleko rozmanitější. U této technologie lze potisknout nejen trička, ale i daleko složitěji potisknutelné materiály jako jsou kšiltovky, batohy, džínovina atd. Tisková technologie DTF je rovněž vhodná pro tisk triček již od 1 kusu a taktéž je ideální pro plnobarevné tisky. Potisk je na omak trošku gumovější než DTG technologie, ale barvy jsou zářivější a potisk odolnější.

Transferový tisk (poli flex folie) - Zlaté, plyšové, třpytivé, zrcadlové, neonové nebo metalické potisky? Tak přesně takových efektů lze s touto technologií docílit. Potisk je tvořen ze speciální flex folie, která je za vysokého tlaku přenesená na materiál. Touto technologií lze potisknout velkou škálu materiálu a to od triček, přes sportovní věci až po batohy a džínovinu. Oproti DTG a DTF potisku lze touto technologií tisknout pouze jednobarevné potisky a nelze vytvářet příliš malé detaily. Folie lze kombinovat a vrstvit, takže s trochou fantazie lze vytvořit i potisk o více barvách. I touto technologií lze tisknout od 1ks nebo ji lze použít jako doplněk k technologiím DTF či DTG.

Sítotisk - Sítotisková technologie je velice kvalitní a jedna z nejstálejších tiskových technologií. Příprava potisku pro sítotisk je poměrně zdlouhavá a náročná, proto se tato technologie nehodí pro malé zakázky. Doporučujeme sítotisk využívat při zakázkách od 50ks od jednoho designu a výše. Při vyšším odběru je sítotisk velmi cenově dostupná technologie. Sítotiskem lze tisknout krásné detaily a barevné přechody. Nicméně u plnobarevného potisku vždy doporučujeme celou výrobu zkonzultovat. V případě plnobarevného a opravdu pestrého tisku může být ekonomičtější i jiná tisková technologie. Sítotiskem lze potisknout velké množství materiálů a taktéž lze využívat různých efektů.

Sublimační tisk - Hrníčky, plecháčky, lahve, placatky, termohrnky, klíčenky, sportovní oblečení a mnoho dalšího. Tak přesně na toto je sublimační technologie určená. Sublimační technologie nabízí několik výhod, včetně vysoké odolnosti vůči vyblednutí a omytí, což zajišťuje trvanlivost a kvalitu tisku. Díky schopnosti inkoustů pronikat do povrchu materiálu je také dosaženo vysokého stupně detailu a živosti barev. Rovněž se tato technologie hodí i na tisk již od 1 ks, ale také na velké zakázky. U tohoto typu tisku nelze tisknout na vlastní materiály od zákazníka. Hrníčky, plecháčky a další produkty musí být opatřeny speciální vrstvou určenou pro sublimační potisk. U této technologie je tedy nutné odebrat produkty přímo od nás.

Výšivka - Výšivka je velmi trvanlivá technologie, kterou lze zdobit textilní materiály. Dokážeme vyšívat v mnoha barvách a provedeních. Co však vyšívací stroj nedokáže jsou miniaturní detaily a tenké linie a proto je vždy dobré možnost vyšití loga konzultovat. Vždy dokážeme najít vhodnou technologii pro každou zakázku. Výšivku doporučujeme vyrábět od 15-20 kusů výše. Výšivka je vhodná na polokošile, mikiny, vesty, bundy, kšiltovky a mnoho dalších materiálů.

Tiskoviny - Našim zákazníkům poskytujeme ty nejkvalitnější služby v oblasti tisku a to od A až do Z. Proto není výjimkou, že nabízíme také potisk samolepek, vizitek, plakátů, letáčků, poukazů, ale i reklamních banerů či roll upů. Každý zákazník je omezen jen svou fantazií.

Potisk reklamních předmětů - Detaily a prezentace jsou ve světě reklamního potisku velmi důležité. Kvalitně vybrané reklamní předměty pak dokážou každodenně připomínat klientům logo Tvé firmy a dokáží se jim vrýt do paměti. Propisky, klíčenky, sklenice, nářadí, dárkové sady na víno nebo třeba dárková sada na sýry. Tak přesně takové předměty dokáží zákazníkům připomínat Tvou firmu každý den.

Ostatní dotazy

Pomáháte nějaké organizaci?

Ano. Máme na seznamu pár organizací, kterým pravidelně poskytujeme pomoc. Jedná se především o pomoc zvířatům, pejskům a dětem v nouzi. Můžeš pomáhat také. V kategorii "Pomáhej s námi" můžeš najít produkte při jejíchž zakoupení pomůžeš některé z organizací.