Reklamace a výměna zboží

 

Zboží, které Ti dorazilo nesplňuje Tvé očekávání, je poničené nebo jinak znehodnocené? Potisk se začal odlupovat, praskat, sepral se nebo má tričko jinou nežádoucí vadu?
V takovém případě máš pochopitelně právo na reklamaci. Pošli nám tričko zpět a po posouzení a uznání reklamace Ti vyměníme zboží za nové. Reklamace se vztahuje pouze na zboží s výrobní vadou. Pokud sis tričko poničil/a sám/sama nevhodným zacházením, nebude reklamace uznaná. Doba k vyřízení reklamace je 30 dnů.

Výměna a vrácení zboží

Došlo Ti tričko, které Ti úplně nesedí a chceš jinou velikost? – no problem. :) Pomůže Ti k tomu náš reklamační formulář, který nalezneš hned na začátku této stránky. Stačí si zvolit, jestli chceš zboží vrátit, reklamovat nebo vyměnit za jiné a formulář Tě snadno provede celým reklamačním procesem.
Neřešíš žádné složité papírování

Pokud si nákup jednoduše rozmyslíš, můžeš nám zboží bez udání důvodu do 14 dnů vrátit.

Veškeré zboží k výměně či vrácení musí být neprané, nenošené a nepoškozené. Nebude-li tak učiněno výměna i vrácení budou zamítnuty bez možnosti náhrady za škodu.

Vymena-zbozi

Jak zboží reklamovat, vrátit, vyměnit?

Náš reklamační formulář Tě provede celou reklamací až do bodu, kdy si budeš muset zvolit dopravu zpět k nám. Můžeš si zvolit z několika druhů dopravy.

- balíček odneseš na nejbližšíppl-logo Parcel Shop


- pro Tvůj balíček přijede gls-logo-positive-rgb-download-11622 svoz až k Tobě domů

- zvolíš si vlastní způsob dopravy k nám

Na výměnu zboží, řešení reklamace a vrácení peněz máme dle našich obchodních podmínek 30 dnů od přijetí Tvé žádosti na reklamaci.

V případě reklamace zboží, kde došlo k pochybení z naší strany, vracíme po přiložení účtenky nebo podacího lístku z pošty také poštovné hrazené směrem k nám (v případě využití našeho formuláře stačí při reklamaci zadat číslo účtu). Účtenku nebo podací lístek stačí naskenovat nebo vyfotit a zaslat na náš e-mail info@lanigaart.cz.