Reklamace

Zboží, které Ti došlo nesplňuje Tvé očekávání, je poničené nebo jinak znehodnocené? Potisk se začal odlupovat, praskat nebo má tričko jinou nežádoucí vadu?
V takovém případě máš pochopitelně právo na reklamaci. Pošli nám tričko na adresu uvedenou výše a po posouzení a uznání reklamace Ti vyměníme zboží za nové. Reklamace se vztahuje pouze na zboží s výrobní vadou. Pokud sis tričko poničil sám nevhodným zacházením, nebude reklamace uznaná. Doba k vyřízení reklamace je nejdéle 30 dnů.

Výměna a vrácení zboží

Došlo Ti tričko, které Ti úplně nesedí a chceš jinou velikost? – no problem. 🙂 Prostě nám napiš na e-mail info@lanigaart.cz v čem je zakopaný pes a my Ti tričko vyměníme.

Pokud si nákup jednoduše rozmyslíš, můžeš nám zboží bez udání důvodu do 14 dnů vrátit.

Veškeré zboží k výměně či vrácení musí být neprané, nenošené a nepoškozené. Nebude-li tak učiněno výměna i vrácení budou zamítnuty bez možnosti náhrady za škodu.

Jak zboží reklamovat, vrátit, vyměnit?

O reklamovaném zboží nás vždy informuj buď telefonicky nebo e-mailem. Balíček odešli na výše uvedenou adresu s kopií faktury a přiloženým dopisem, kde se stala chyba a jak si přeješ, aby byla vyřešena. Pokud nemáš možnost fakturu snadno okopírovat, pošli nám fotografii faktury nebo číslo faktury na e-mail společně s požadavkem na reklamaci, výměnu či vrácení.

Nové zboží odesíláme až poté, co k nám to Tvoje dorazí. Nemáme-li ho zrovna skladem dorazí pravděpodobně v termínu klasické objednávky. Doba dodání je u každého produktu napsaná.

V případě reklamace zboží, kde došlo k pochybení z naší strany, vracíme po přiložení účtenky (nebo scanu či fotografie na mail) také poštovné hrazené směrem k nám.